Cookies

cookie icon

Denne side bruger cookies, der kræver samtykke.

Gå til indhold

Digitalisering af arbejdsopgaver

Hvordan kan digitalisering af arbejdsgange med et online planlægningsværktøj, effektivisere administrationen i en virksomhed?

Begrebet digitalisering er ved at være aktuelt, når en virksomhed kommer over ca.5 ansatte.

Med ganske få ansatte er der tid og mulighed for at tale sammen om alle detaljer og det er ikke nødvendigt at skrive alt ned.

I takt med en virksomhed vækster og der kommer flere ind over opgaverne, vil der være langt større sandsynlighed for misforståelser og fejlinformation – og ikke mindst, langt mere der skal tastes 3 gange.

Digitalisering kan betale sig fra ca. 5 ansatte

Hver eneste gang en ny sag oprettes, tastes der både på arbejdssedlen, lønsedlerne og der skal faktureres med indtastning af timer, materialer osv.

De samme informationer går igen mange steder i forskellige systemer og det tager enormt meget tid, at taste det samme gang på gang – Des flere medarbejdere des mere tid kræves.

Tidsregistrering lov.

Digitaliser alt og lad systemerne snakke sammen

Med et overordnet planlægningsværktøj er det muligt, at sende de indtastede data ud til alle de forskellige systemer, der skal bruge dem.

Ved timeregistrering bliver timerne sende videre til lønsystemet og til faktureringssystemet, så de ligger klar til godkendelse.

Ligeledes kan kvalitetskontrol i forudlavede skabeloner videresendes til kunden inkl. fotodokumentation i en flot opsat rapport.

Registrering af arbejdstimer og lovkrav.

Der er mange muligheder for at effektiviserer

Ud over den ret simple fordel ved at dele data mellem forskellige systemer, vil det også være muligt, at arbejde med de forskellige data før de sendes videre.

Lønmotor

Med en lønmotor kan alt indtastet tidsforbrug sendes over i en lønmotor, der laver alle beregninger før data videresendes til lønsystemet, der ofte kun kan få ting.
Det spare store mængder af manuelle beregninger.

Kvalitetskontrol og dokumentation

På hver sag kan der tilføjes et KS skema og mulighed for at uploade fotodokumentation med mobiltelefonen – Medarbejderen kan med andre ord udfylde alt på hver sag via mobiltelefonen uden at skulle sende noget ind til chefen bagefter.

Her laver systemet selv en flot rapport som er opsat efter egne specifikationer og dermed klar som pdf til kunden allerede inden medarbejderen er kørt fra stedet.

Registrer timer - direkte på smartphone eller tablet
Meget lettere at styre timer ved at stemple ind og ud
Alt lagres i skyen, med professionel backup
Gør det nemmere, at huske alle timer
Timetallet kan trækkes ud af systemet, til fakturaer eller beregning af løn
Forhindrer af tiden løber løbsk, i et projekt

Unikke tilpasninger

Vi har skabt Mobilplan ud fra en simpel tanke: Ingen firmaer er ens.
Derfor er det helt essentielt, at Mobilplan kan tilpasses den enkelte virksomhed.

Skal vi tage en snak?

Lad os tage en snak om, hvordan Mobilplan kan hjælpe jeres virksomhed.

89 50 300

hej@mobilplan.nu